Dans med blandade inslag

2kommentarer

Då var det Prussiluskans tur att ta steget ut från dansgolvet. Eftersom många haft svårt att utala hennes namn så fick det bli Prussiluskan och det tycks vara lättare att säga. Vet inte varför så många retat sig på henne men nu så är hon ute i alla fall, 87% av totalt 4895 personer ansåg att det var rätt. Något som jag tycker är rätt så bra med årets program är att det inte finns någon som är helt taktlös och som hänger med i programmet vecka efter vecka av "tycka-synd-om" skäl.
Medan Rybak tog sig en toabugg i pausen så blev det kris på TV 4, med handsprit och avstängd toalett hoppas lednigen att inte alla ska ligga magsjuka inför nästa Lets Dance. Rybak stoppa i sig några Imodium plus för att sedan dansa vidare för oss på fredagskvällen och blev där med hyllad av juryn.


Min söta prinsessa dansar alltid vidare

EFTERLYSNING; Gul, rund, värmande och borttappad någon gång under förra året :(

Lördag, ännu en lördag!

2 kommentarer

Marie-Louise

26 Feb 2011 19:49

Ja vrat är solen... Den vill vi ha tillbaka nu, värme och sol vill jag ha nu!

AnnaKK

26 Feb 2011 22:17

Ingen sol här idag - och inget Let´s Dance igår. Det programmet följer jag inte, men däremot tittade jag på Melodifestivalen innan ikväll. Större krav på lördagsnöjen har man visst inte numera!? <:-)



Får hoppas på en rolig söndag imorgon!! :-)

Kommentera

Publiceras ej