Vårmorgon

2kommentarer

Kom just hem från en underbar morgonpromenad med hunden, solig men ändå lite kall efter nattens låga temperatur. Fullmånen brukar ju bjuda på lite kallare klimat. Jag har sagt det förut och "nu" utan att vara allt för tjatig så kan jag ju inte sova innan och efter fullmåne hur många nätter jag än har jobbat eller hur trött man än borde vara. Nog om detta....skogspromenaden på nära en timme bland huttrande vitsippor och björklöven som försökte titta ut ur sitt vinterhölje gav näring till min dag. Som tur var så hade jag inte ätit frukost innan, annars hade jag säkert gått kvar i skogen ännu.


Ensam är inte stark!

Önskar alla läsare en underbar vårdag!

2 kommentarer

♥ Carina ♥

19 Apr 2011 19:17

Vad härligt med en morgonpromenad. Det är en bra start på dagen :)

Kram

soffie

19 Apr 2011 21:59

härligt med en morgonpromenad,det gör jag alltid då jag är ledig!

hoppas solen har tittat fram hos dej idag med

Kommentera

Publiceras ej