Vilken helg!

3kommentarer

Lördagens födelsedagsfest för att fira fina svägersk"ann" blev så lyckad. Alla samlade, massor av gosaker, lekande barn och vuxna och massor av andra trevligheter. Eftersom jag nu var den som körde på denna fina fest så var jag pigg på söndagsmorgonen och det är alltid skönt även om det kan vara gott med lite rött vin till maten.


Ostbrickan med tillbehör efter maten satt lika fint som maten vi blev bjudan på


Som alltid när vi träffas så blir det tuneringar och andra påhitt

Söndagens trevligheter bar av till Kalmar för att kolla på ett litet derby mellan Kalmar och Mjällby, men innan arenan fick besök så hälsade vi på hemma hos dottern för att gosa lite. Vädret var ju inte på sin bästa sida med regn hela vägen upp till Kalmar, men endast lite dugg under matchen gjorde att vi kunde hålla värmen med sittdynor och mycket kläder. Spelmässigt var det en bra match och resultatet som slutade 1-1 var rättvist. 5394 hade tagit sig till Frediksskans för att se och hålla tummarna för att rätt lag skulle vinna.
Sedan bar det av hemåt, jag skulle förbereda mig för en natt på jobbet med bästaste arbetskamraten.

Nu så är det kvällen igen!

:-)

3 kommentarer

soffie

25 Oct 2010 20:47

vilken trevlig kväll ni hade å va kul med turnering

ha en goo kväll

Ailas

25 Oct 2010 22:46

Härligt med sådana tillställningar och vilken fin ostbricka sen! Där fanns verkligen något för alla.



Sen turnering på det... Härligt!



Själv var jag på middag hos äldstingen, den andra sonen var också med... liksom bådas finfina kvinnor. En mycket trevlig kväll hade vi också!



Kram

AnnaKK

26 Oct 2010 09:06

Go´morron!



Visst är det härligt att inte behöva stressa iväg varje morgon, utan då och då ha möjligheten att kunna ta det lugnt och verkligen invänta gryningen och soluppgången!? :-)



Här vankas det strax en promenix med hunden, sen en sväng till jobbet - och så hoppas jag att det blir en solig och förhållandevis varm eftermiddag som jag kan ägna åt kameran.



Ha en härlig dag med din Nikon!! :-)

Kommentera

Publiceras ej