Säger man A får man säga B

5kommentarer

FÖRLÅT!

Idag är jag arg, riktigt jäkla arg, till och med argare än så.
Med risk för att ni också kommer att bli arga för att jag inte kan delge er mitt problem utan bara skriver A.
Men den smällen får jag ta!
Det här är ju liksom ingen dagbok med ett stort hänglås, som man kan gömma på ett braigt ställe, där ingen annan än en själv har tillgång till tankarna. I detta läget vill man ju inte trampa någon på tårna eller såra utan att först ta reda på helheten. Min tanke var bara att få pysa ut lite och att jag där med skulle förhindra en hjärnblödning eller att jag skulle gå lös på inredningen innan jag fått grepp om verkligheten.
Ibland kan det ju hjälpa och jag hoppas naturligtvis på det.
Men hur som helst så har jag provat lite annat innan jag satte mig här. Druckit tre stora koppar te, jogga på stället, diska, rivit sönder ett papper (några till var det nog), spola huvudet i kallt vatten......
Långpromenaden som jag nu så väl skulle behöva uteblir för att min lurvetass inte mår så bra.

Undrar om det inte känns lite bättre nu!?



Nu ska jag dricka en kopp med te till!

Men!

Är det redan fredag?

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr






5 kommentarer

Marie-Louise

29 Oct 2010 18:10

Nu har jag hunnit läsa ikapp. Stackars Gozzi, diskbråck är inte roligt. Jag hoppas verkligen att kortison och vila ska hjälpa, en operation är det sista man vill behöva genom gå.

Ailas

29 Oct 2010 18:59

Ojjjj, du får lov att skrika högt också, bara ingen blir lidande... och så får du till och med svära!

Jag skicka ett knippe sympatier och hoppas att allt ordnar sig till det bästa. Jag ställer mig på huvudet också, bara för att du ska le... för du ska veta att det är ingen vacker syn.



Så bra kväll som möjligt, önskar jag dig!

Kram

Carina

30 Oct 2010 08:22

Hoppas att det känns bättre idag :)

Önskar dig en skön lördag!

Kram och godmorgon!

AnnaKK

30 Oct 2010 08:53

Så klart du kan skriva A men inte B - det är ju din blogg, och framför allt avgör du ju allra bäst själv vad som är lämpligt och inte lämpligt att avslöja för "hela världen"! :-)



Men jag tycker synd om dej för att du är arg - men fint att det ändå kändes bättre att skriva av sej lite!!!



Kram igen!!!

mimmione

30 Oct 2010 15:01

aj då hoppas du inte är arg mera, och kan njuta av helgen

Kommentera

Publiceras ej