Medarbetarsamtal

5kommentarer

Om några dagar ska jag på medarbetarsamtal med min nya chef :)
Följande frågor ska jag fundera över tills dess

Hur betydelsefull är du?
Hur ser din kompetens ut?
Hur öppen är du?
Hur vill du vara med och påverka arbetsplatsen?
Vad är dina förväntningar på mig som chef?
Har du tankar, funderingar som du vill ta upp med mig?

En del av frågorna har jag redan klart för mig vad jag ska svara,
men några får jag nog tänka till lite extra på.

Hur det gick får ni kanske veta på fredag!



Hur är vädret hos dig?
Det är bara regn hos mig!

:-)


5 kommentarer

Ailas

19 Oct 2010 18:49

Det var rätt "snälla" punkter din chef satt upp! Därmed inte sagt att de var helt enkla ändå, tål att funderas på. Lovar att hålla på tummarna!



Vädret? Puh... det hade regnat under natten, så förmiddagen var gråtrist och det duggade lite också. Sedan kom solen upp ett tag, men den var inte uppe hela eftermiddagen. Nu är det mörkt! Jag tände lite mysljus, så det går an...



Kram

soffie

19 Oct 2010 20:31

blä regn å rusk hos mej med,hoppas samtalet kändes bra,å va fin fågel

kram

Marie-Louise

19 Oct 2010 21:04

Å det var inte de lättaste frågorna direkt. Jag tycker att det är så grymt svårt att svara på positiva saker om mig själv, det är som om jag inte tror på mig själv, tyvärr. /Kram

Daniel

20 Oct 2010 13:30

Håller tummarna att allt går bra!!!

AnnaKK

20 Oct 2010 18:45

Ett riktigt KALLT och ruggigt regn faller ute - var precis ute med hunden en liten runda, och vi hade ungefär lika bråttom hem och in igen båda två! <:-)



Skönt iallafall att ha fått se frågorna i förväg! Rätt jobbigt att få sej såna serverade, om man förväntas svara på dem i sekunden efter! Phu...

Kommentera

Publiceras ej