Grattis Jimmie

5kommentarer

Grattis på din födelsedag
min kära son


Världens bästa Jimmie fyller år idag


Det här är killen som charmar gammal som ung
alltid med glimten i ögat och nära till skratt
han kan med lätthet fixa det mesta
allt från en trasig moped till
en bil som inte startar
och
mat lagar han som den västa kock
och det smakar alltid så gott
När han inte jobbar så tar han gärna en tur med båten
för det här är killen som som vet hur firren på linan ska hamna
årets största mätte 78 cm och var 5,5 kg tung
efter mätning och vägning så släpps de tillbaka
i väntan på sjöodjuret.
Jimmie är pappa till två underbara barn
som är hans ögonstenar

Hoppas du får en trevlig födelsedag!

Grattis älskade
Jimmie
min underbara son
önskar
din
Mamma

:-)


5 kommentarer

Marie-Louise

22 Oct 2010 08:50

Grattis Jimmie :)

AnnaKK

22 Oct 2010 09:06

Grattis-grattis! :-)



Ja, nästa gång sitter kanske räven i ekorrmaten!? 8-X Det var massor av rävspår i snön både härsan och tvärsan över hela tomten igår... Att man aldrig ska lyckas få se den!? Men den kommer nog bara nattetid...



Ha en fin helg, Lotta! :-)

Alexandra

22 Oct 2010 09:35

Grattis till honom! Antar att min 6-åring är där innan jag ens hinner blinka ;) Det går så fort...

Ailas

22 Oct 2010 15:50

En go' son du har! Hoppas att det blir ett riktigt trevligt firande.



Jag ska träffa den ena av mina idag, dock utan firande.



Kram!

soffie

22 Oct 2010 19:07

GRATTIS till din bätsa Jimmie!

Kommentera

Publiceras ej