En titt i arkivet

4kommentarer

Min dator var så proppmätt av alla bilder som jag matat den med så den har varit seg som sirap och det tog evigheternas evighet att få den till att utföra minsta lilla knapptryck. Men nu så är bilderna lagrade på annat håll och min dator är nu redo för höstens nyheter. 4954 bilder blev nog lite väl mycket att hantera för min lilla dator.


Bildligt sett så såg det ut ungefär så här i min dator.

Hur kunde jag vara så oklok så jag glömde batteriladdaren hemma till min kamera,
nu när det finns så mycket att föreviga.
:-/

4 kommentarer

AnnaKK

12 Oct 2010 13:29

Ja, det var ju attan också ang batterierna... <:-) Men så blir det ibland! Du får ta fotona med de egna ögonen istället - ibland är de bästa bilderna trots allt de som bara registreras av näthinnan! :-)



Undrar just hur många foton jag belastar min dator med nu för tiden!? Det var 25000-nånting senast jag kollade, men nu har det säkert ökat till över 30000... 8-)

Ailas

12 Oct 2010 14:38

Haha, kul bild... ungefär som jag ibland känner mig i huvudet. Både innehållsmässigt och så det risiga ovanpå... dvs håret. :D



Du får fixa bilderna sedan, när du väl har sladden... Jag vill SE!



Kram!

soffie

12 Oct 2010 21:42

typiskt att glömma batterierna,

cool bild.

kram

Marie-Louise

12 Oct 2010 22:45

Ja just nu är verkligen naturen som vackrast och vilka foton man kan få till. Vilka färger vi får varje höst, varje år blir jag lika fascinerad utav alla dessa färger. /Kram

Kommentera

Publiceras ej