På plats

4kommentarer

Fick ett lugnande samtal från dottern som ringde för att meddela att Petra och Eine kommit fram och att allt hade gått bra. Skönt att höra så man kunde jobba på utan att vara orolig över det.
Jag hoppas så innerligt att han ska trivas och inte sakna oss lika mycket som vi redan saknar honom.


Vadå tjock.......?

Puss puss Eine Blajne!

Jag ska köpa mig en sliskig bakelse och trycka i mig idag som tröst, det kan hjälpa.
Annars provar jag med en till, en till, en till!
Bättre med ont i magen än hjärtat.



4 kommentarer

Selma

15 Jun 2010 08:30

Ja, uscha att skiljas från djuren.

Ailas

15 Jun 2010 09:14

Förstår precis hur du känner det! Men, det måste kännas lite bättre att djuret ändå finns kvar och blir väl omhändertaget. Kanske kan du åka förbi och titta lite på avstånd också? :)



Men bakelser ska det bli! Många bakelser och annan tröst... Ett bra sätt är att skriva av sig, vilket du redan börjat med...

Mimmione

15 Jun 2010 12:19

Svårt att skiljas, fin häst är det en haflinger liknar lite en sådan med den manen.

Sv; vi har äntligen fått sol här ockå igår var det dock mulet hela dagen men skönt ändå på något vis...

soffie

15 Jun 2010 19:06

va fin häst å va skönt att de kom fram ordentligt,

Kommentera

Publiceras ej