Tomten och Boris......

1kommentarer

........var borta, men vi har varit där. Steg upp väldigt tidigt för att vi ta skulle ta oss en tur till Boris Lennerhovs lilla butik. För er som inte varit där, säger jag bara, "åk dit". Emmie och jag hade planerat vår lilla resa några veckor för att det krävs ju lite planering när det ska passa med jobbtider och barnvakt till lurvetass. (Tack Sabbe för hjälpen Gozzi) Men eftersom jag bara hade en natt nu så passade jag på att ta semester. Mycket trevlig dag har vi haft Emmie och jag, pillat på alla saker, ätit gott, fikat gott, skrattat mycket, handlat, letat och provat. Om ni vill se mera av stället vi varit på kan ni gå in på deras blogg som drivs av några av tjejerna som jobbar där. www.gekas.se/bloggen
Det ska bli skönt att få krypa ner i goa sängen


provdockor finns det gott om på gekås

Nu är det sova som gäller!


Sov Gott

:-))

1 kommentarer

Sofie

26 Jan 2010 18:22

Låter som ni haft en kanon bra dag, det är nog en si så där 18 år sedan jag var där... Är allt lite sugen på en tripp snart. Kram kram

Kommentera

Publiceras ej