Skulle bara....

1kommentarer

......läsa lite innan jag somnade. Undrar om jag hann öppna boken? Jag var nog tröttare än jag trott. Kände mig pigg, eller möjligtvis övertrött, när jag gick för att lägga mig efter Emmies och min lilla tripp igår. Så när jag intog bädden lite uppepå täcket för att läsa, sedan så vet jag inte mera. Vaknade av att jag letade efter mitt täcke för att jag tyckte det var kallt. Jag hittade inget täcke, nöjde mig med en filt och morgonrocken som jag hade haft med mig då jag skulle läsa, kunde inte fatta vad jag hade gjort av täcket. Somnade om igen och vakande av att mobilen larmar för att jag hade ställt klockan på åtta. Inte utan att jag skrattat lite åt mig själv idag. Kul att man kan göra det någon gång ibland. Blev extra glad över att det var just idag eftersom det har varit löning och solsken hela dagen.
Gozzi och jag har tagit ett träningspass på ängen hemma hos mor och far. Gozzi var så duktig och belönades med att få springa tokiga-gozzi-springet. Nu ska jag äta lite och kolla på tv innan Gozzi och jag tar sista kvällskisserundan.


Gozzi kollar runt

Igår när Emmie och jag var i Boris lilla butik så hade vi nästa hela stället för oss själv. Man kunde tro att vi var sådandär viktiga VIP-kunder där dom stänger hela butiken för att vi skulle komma. Troligtvis så var nog alla utom då Emmie och jag förstås, trötta efter julklappsspringet och där av lite folk. Jag vill åka dit igen, snart eller nu. Kan man locka med att det finns fina backar och annat kul att göra i närheten.
Så vi får se.....

Har ni hört att det ska bli snökaos?
Ta det lungt i trafiken om ni måste ut och köra.

:-))

1 kommentarer

emmie

27 Jan 2010 02:24

tack för den super trevliga trippen med dig till paradiset =) jag hade så himla trevligt med dig (som alltid) ja jag hörde om vädret som väntas, och jag som ska köra många mil till jobbet imon.. kraam

Kommentera

Publiceras ej