Morgonstund har guld.......

3kommentarer

Vaknade på morgonen med solen som gassade rakt in på mitt ansikte. Fattade först inte vad som hände, fick för mig att någon lyste med en ficklampa rakt i ögonen på mig. Har ju inte rullat ner av den enkla anledningen att man inte vetat om det varit natt eller dag några veckor tillbaka. Men jag vände mig och drog täcket över huvudet så blev det mörkt igen. Jag hörde Gozzi gny till lite av besvikelse om en för honom tidig morgonpromenad för att kissa in de bästa ställerna först av alla. Men jag tyckte att han fick en väldigt sen kvällskissrunda så han fick minsann klara sig tills jag var reda att möta dagen. Nu är det snart dax igen, för en kissrunda innan livet tar oss vidare på nya äventyr.


Man behöver inte vara mindre värd för att man känner sig lite sliten

När livet ger dig citroner,
gör marmelad.

Puss och kram

:-))

3 kommentarer

Felicia

24 Jan 2010 14:37

sv: visst är hon :D

jaa jag gillar att fotografera i bland jag använder mobilen hehe :P

Emmie

24 Jan 2010 21:27

nu var det längesen jag läste igen. väldigt fina bilder och tevlig läsning. imorgon åker vi till ullared, JIIIIIPPIEE!! kram

Sofie

24 Jan 2010 22:41

Kloka ord du förmedlar och underbara bilder... Tack för kul läsning. Kramar Fia

Kommentera

Publiceras ej