Let´s dance

2kommentarer

Vad hände?
Missade let`s dance igår kväll för att det var jobbnatt, men råkade av en händelse passera en tv hos en vårdtagare och ser att en av mina favoriter åker ut. Hur kunde detta hända? Agneta borde ju få stanna kvar med tanke på att det finns de som har träben och borde enligt mig åkt ut före. Deppnatt och frusna fötter, som tur är så får jag äta godis idag, jag behöver tröstäta lite. Medan jag försöker tina upp mina fötter så äter jag en crèmegroda. Undrar hur många sådana man kan äta innan man mår illa. Jag köpte ett lager när jag var i Boris lilla butik. Min avsikt är att tömma det lagret idag.

Försökte mig på fågelfotografering igår.
Här nedan har ni resultatet.


Fick nöja mig med bakdelen

Nu ska jag sova!
Dagi dagi
Eller vad säger man när man ska sova på dagen?
:-))

2 kommentarer

Sofie

30 Jan 2010 14:22

Vi råkade som vanligt somna innan röstningen var klar på Lets Dance och fattar heller ingenting. Agneta var ju så himla duktig och bra... Borde gått längre. Idag är det mumma dag för mig :-)

Ha en trevlig lördagskväll, kram Fia

emmie

31 Jan 2010 11:58

haha vilken rolig bild. nej det va synd att hon åkte ut :( tack för en trevlig fikastund och fläta igår. va tråkigt det kommer bli sen om torsdagarna när du har flyttat för då kan jag ju inte komma på torsdagslunch & fika längre. kram kram

Kommentera

Publiceras ej