Inventera

1kommentarer

Utvald!
2,4,6,8,10.........2,4,6,8,10........jag kommer att drömma om siffror som räknar lego, små och stora askar, med gubbar och annat i färgglada paketer. Jag kommer att drömma om den lilla flickan som stod med vita lappar i handen som jag efter mycket möda och stort besvär placerat ut på tillhörande hög med nallar, dockor och annat som jag räknat. I ögonvrån ser jag flickan när jag just stående på ett ben balanserande mellan annat redan räknat på en pall, 41,42,43,44,45 och då ser jag lapparna. Jag går fram till den lilla flickan och förklarar att man inte för röra lapparna för de är mina, då står jag där med 5 lappar men var skulle de sitta och hur mycket hade jag hunnit räkna till när jag stod där på pallen balanserande på ett ben.......................................................
Ja, det var till att börja om från början
35,36,37,38,39


....hade man lust att säga.....till en viss vuxen person som......

Annars är denna söndagen också en mycket bra söndag för jag är ledig igen....

Puss och kram

:-))


1 kommentarer

Sara

01 Feb 2010 08:54

hahaha, imponerande att jag inte hörde ett frustrationsvrål genom butiken.. :)

Kommentera

Publiceras ej