Bio

1kommentarer

Jag älskar att gå på bio. Jag skulle kunna gå på bio en gång i veckan om det inte varit så dyrt. Jag tycker att 80-100 kr per film är dyrt. Jag vet att de körde med billiga måndagar ett tag och då var jag nog på bio 3 gånger i månaden. Våren ska visst bjuda på massor av bra filmer. Jag hoppas att jag ska kunna få tillfälle och ekonomi att göra många besök i den nya filmstaden.
Skuld och kärlek är vad som är innerhållet i vårens filmer. Så den som är intresserad av teman som skuld, försoning och kärlekens kraft har en härlig filmvår att se fram emot.
Michael Nyqvist och Isabella Scorupco ska spela tillsamman i en film som heter Änglavakt. En dramatisk händelse gör att livet ställs på ända för det lyckliga paret Ernst o Cecilia (Michael o Isabella). När en mystisk främling med ovanliga förmågor dyker upp så ställs saker på sin spets.
Miss Kicki, Sebbe, Daisy Diamond, Kärlekens krigare, Blood calls you, är några av de filmer som jag skulle vilja se under våren. Får öronmärka biokvällar i min agenda.
På dagens agenda står det med stora bokstäver, STÄDA OCH PLOCKA UNDAN. Så vi får se om lusten infinner sig. Troligtvis inte. Det blir nog något som är betydligt roligare.

som att leka med bilder, tex...



eller bara kolla på bilder



När man har tröttnat på det kan man ju ta nya bilder.
Så det finns att göra hela tiden.

Har du kollat ut? Full snöstorm!
Nu ska Gozzi och jag ut. Det blir nog en ingen långrunda idag.
:-))




1 kommentarer

Diana

27 Jan 2010 22:42

Du menar 2 st på varje sida? Inte en på varje sida?

Gud va mycket fina bilder du har på din blogg. Så kul att ta kort men lite svårt med fantasin. Bara ett enkelt blad kan bli fint.

Kommentera

Publiceras ej