Årets första ölandstur

1kommentarer

En tur till Öland är ju aldrig fel, så när Glenn skulle ta en tur till Kalmar med tjejerna var jag inte sen att hänga på. Medan Kalmarbutikerna fick besök av två köpsugna medresenärer så tog vi oss till lilla stugan för att kolla läget. Blev man sugen på att stanna, eller? Blommorna fick lite vatten och huset en snabbkoll så bar det av hemåt igen. Men en sak är säker, för mig har Öland sin tjusning även på vintern.


Tur, fåglarna hann flytta på sig




Då var det lördag igen och jag ska äta plockegodis. Ska byta ut maten mot en stor tallrik med mitt favogodis.
Det är så det ska vara när man har börjat det nya sunda livet. Godis på lördagar.

Ha en trevlig kväll!

...och för er som ska kolla boll i morgon. Syns vi där!

:-))

1 kommentarer

Johanna

03 Jan 2010 19:20

Jag förstår precis vad du menar Öland på vintern är magiskt!

Kommentera

Publiceras ej