Tummen mitt i handen

1kommentarer

Nu vet jag hur det känns för de som har tummen mitt i handen, det blir inte mycket gjort kan jag lova.
Jag har tagit mitt telepatiansvar genom att hålla mina tummar för våra OS medaljörhopp i Vancouver. Efter nattens match i ishockeyn är jag tvekasam till om detta inte ska förbli ett kroniskt kramptillstånd med tummen mitt i handen. Såg ni herrarnas stafettlopp? Jag har träningsvärk idag efter det loppet, jag har även ont i mina knän efter curlingen och vi ska bara inte tala om mina fyrkantiga ögon efter allt kollande. Ska bli skönt när detta är över så man får återhämta sig lite och förhoppningsvis få tummarna på rätt plats igen.


Liten som stor har tagit sitt telepatiansvar

I morgon ska jag köpa garn,
jag ska virka mig en Sverige mössa och med stolthet ska den få värma mina öron tills vårsolen tar över.

Puss och kram
hela dan
:-]

1 kommentarer

Emmie

25 Feb 2010 11:42

jag förstår mig inte på det här med OS, hur alla kan vara så galet insatta i det. sitta upp dag som natt för o se massa tråkiga sporter, haha nej det är inget för mig. inte ens när det har med sverige att göra. jag håller med om att det ska bli skönt när det är över,så man slipper all denna hysteri. =) kram

Kommentera

Publiceras ej