Pocket postledes

1kommentarer

Hittade en lite påse med en bok från pocketklubben bland min post igår.
Något fundersam blev jag allt!
Välkommen till Pocketklubben!
Här kommer ditt välkomstpaket!
"Nästa månad får du ditt första ordinarie månadsbokspaket", läser jag vidare på nästa rad.
Till saken hör att jag INTE beställt någon pocket från någon pocketbokklubb.
Men enligt brevet så hade jag gjort ett mycket bra val.
Brevet avslutas med,
"Än en gång, varmt välkommen till Pocketklubben!"
Men längst ner så fanns det dock lite prenumerationsregler
  • Returer fråntar dig inte betalningsansvar
  • Bokvalet måste vara beställt innan 14.30 den 20:de varje månad
  • Betalning sker med fakturan som medföljer
Undrar vem som varit så snäll och tagit sig denna tid, för att se till att jag får en prenumeration på pocketböcker?

Har det möjligtvis drabbat någon mera än jag?


Undrar om det är Nisse Karlsson varit framme

Bokklubben har ett samtal att vänta från mig idag.
Ska bara sova lite först

:-]


1 kommentarer

Emmie

09 Feb 2010 22:06

ja, du vet ju hur om ska tas när det är något som inte stämmer. det vet jag =) och det är ju väldigt bra det. kram

Kommentera

Publiceras ej