Kärleksdröm

2kommentarer

Tänk så mycket kärleksobjekt det finns.
Till sig själv, till andra, med andra, i mat, kakor, möbler, djur och drömmar. När jag kom hem från jobbet idag så somnade jag nästan genast, tog säkert inte så lång tid innan jag påbörjade min dröm som jag inte vill släppa taget om då jag borde öppna mina ögon igen. Jag drömde om ett rum som jag hade möblerat med röd soffa, vita kuddar, massor av värmeljus, röda rosor, mitt rum var som en varm famn, som ett pulserande hjärta full av kärlek. Varje gång jag sluter mina ögon så öppnar jag dörren till mitt rum. Jag ska skriva ner alla detaljer till mitt hjärterum, så att jag kan uppleva min dröm med öppna ögon någon gång i framtiden. I mitt rum ska jag bjuda på romantiska middagar, kärleksmums, hjärtegodis, älsklingsdesserter och ljuvlig musik till alla hjärtegryn.
Jag är nog en romantiker!
Fniss,fniss,fniss



När kryddan är kärlek,
tycker alla om maten.

Puss puss

2 kommentarer

Annelie

15 Feb 2010 22:26

Det rummet skulle jag vilja besöka!! Kraam

Emmie

16 Feb 2010 02:06

det rummet vill jag också gärna komma till! ja, du är nog en riktig romantiker du.

Kommentera

Publiceras ej