Inneboende

2kommentarer

Någon har flyttat in i mitt huvud. Denna inneboende heter nog Willy, för jag tror att han är snickare. Han håller på att banka med något som jag tror är en slägga, kan vara en borrmaskin typ kobra. Jag hade hoppats på att Willy skulla ta kvällen någon gång men han bara hamrar på. Har försökt sjunga vaggvisa, men då bankar han på ännu värre till mitt nynnande. Jag ska ge honom en stund till annars ska jag avskeda honom, göra honom hemlös och utblottad.
Nu har jag satt på mig lite te och rotat igenom hela frysen efter en liten kaka att trösta mig med.
Ingen kaka, inget annat smaskigt till en gottesugen hittades.



Heja Anja!
Såg just nu reprisen på Anjas krasch i störtloppsbacken, satte nästan teet i halsen. Anja fick en medalj som tur var med tanke på att hon nog hade ont i hela kroppen efter kraschen och alla blåmärken som täcker hennes kropp.  Stark gjort. Hon är en härlig tjej Anja Persson.
Undrar varför alla klagar på mössorna som Sveriges OS-hopp har på sig. Jag tycker att de är jättefina och så är de inte stickade som många tror för de är virkade.

Då var det natten igen!

Natti natti!

:-]




2 kommentarer

Annelie m fam

19 Feb 2010 09:31

Det lät lite läskigt med den där Willy blev lite orolig för dig =/

Kraaam

Linkan

20 Feb 2010 10:10

Mycket starkt gjort av Anja...

Jag håller med dig Lotta, mössorna är väldigt fina... skulle kunna tänka mig äga en själv.



// Linkan

Kommentera

Publiceras ej