Februari

0kommentarer

Tänk, halva februari har redan passerat. Snart är det mars årets drygaste månad enligt mig. Vilken tur att Annelie fyller år i mars så att det händer något kul. Mars brukar vara slabbig, halkig, grå, regnig i och för sig blir dagarna längre och natten kortare men det hjälper inte. I år ska jag ta tag i tråkiga-mars-tänket, jag ska göra allt för att mars månad 2010 ska bli jättetrevlig, en månad som man kommer att längta till andra år. Hur det ska gå till vet jag inte ännu men det får lösa sig. Jag ska börja den roliga månaden med att fira min arbetskamrat som fyller år, sedan ska jag gå på trevligt möten och så kommer resten av månaden bara att fortsätta med trevligheter. Nu ser jag fram emot mars, ska bli så kul att det snart är mars, ska bli såååååå kul.
Eller Hur?
Vilken månad tycker du är tråkigast?



Sov Gott!
:-)

Kommentera

Publiceras ej