Eurovisions Song Contest

1kommentarer

Norges bidrag till ESC är nu klar. Med sina tvåhundrafemtitusen flera röster än tvåan sjöng sig Didrik Salli-Tangen sig in i mångas hjärtan i helgen. Låten är skriven av Fredrik Kempe och heter "My heart is Yours", frågan är om inte mitt hjärta är hans också efter det bidraget. Det var allt ett Peter Jöbacks stuk på den låten. Fredik Kempe har även skrivit två av bidragen till Sveriges uttagning. En av dessa ska Molly Sandens pojkvän (tror jag) framföra och en ska Just Peter Jöback sjunga. Jag ser fram emot dessa, gillar Kempes låtar.
Känner dig sugen på att lyssna på Norges bidrag så finns den att söka på datorn.
Luta dig tillbaka och njut.


I väntan på nästa deltävling i melodifestivalen

:-]

1 kommentarer

Emmie

09 Feb 2010 22:04

oj det ska bli väldigt intressant att höra den låten måste jag säga hehe. idag när jag för en gångs skull hade bestämt mig för o blogga så funkar det inte, SUCK.. syns imorgon :) kram kram

Kommentera

Publiceras ej