Bland snorpapper och förkylningsblåsor

3kommentarer

Konstigt att man kan känna sig uppåt trots uttorkade näsvingar av allt snytande, förkylningsblåsor i och utanför munnen, tjut i örat, tryck över bihålorna och (lite) ledvärk. Har just gått en lite runda med lurvetass, han är så snäll som nöjer sig med smårundor nu när jag inte varit på hugget riktigt. Idag har jag kört hö till pollarna. Det har även blivit lite bubbegos och en liten hårfixing. En jättestor sax och en borste fick duga när W skulle friseras. Han var så duktig, satt som ett litet ljus då jag försökte få till det med denna stora saxen som var både längre och bredare än hans huvud (överdrev bara lite). Sötekillen. Efter mycket väntande så hördes små smackande ljud från N då hon sög på sin hand och då tyckte den fotograferingssugna mormorn att det var dax att hämta lilla sessan. Eftersom jag inte ville gosa eller skrämma slaget  på lilla barnet med mitt sönderfrästa nyle så gömde jag mig bakom kameran.


Sötnosen innan saxning


Det är inte bara jag som blir glad över att få träffa min dotter, N ler hela tiden när hon tittar på sin mamma


Sötistjejerna

Jag lovar dig min kära Annelie att jag kommer en annan dag och jag ska stannar så länge att du kommer att säga då jag åkt "jag trodde aldrig hon skulle åka hem".
Tack för jättegod kladdkaka.
Hade även ett mycket trevligt samtal med en kompis idag, som jag verkligen uppskattade.

När ska jag lära mig att K inte kommer efter L i alfabetet?
Trött jag blir!
Nu ska iaf jag sova!

Sussa gotti gott gott
:)

3 kommentarer

Johanna med familj

13 Feb 2010 08:20

Nea och Annelie är verkligen superlika! Hon kommer att bli lika vacker som sin mor! BUbben är ju så go han med såklart! Finaste <3

Annelie m fam

13 Feb 2010 09:24

Du, jag längtar tills den gången du kan stanna så länge att jag börja undra när du ska åka =)

Tack tack tack för hjälpen med höet, och skkkiiiit att du glömde presenten jag stod emot så mycket när du ville öppna den här men jag hade ju bestämt att du skulle göra det när du kom hem och så glömmer vi den =(

Ja lilla skruttan hon kanske är lite lik sin mor =)Andreas tycker hon är lik mormor!

Kraaaaaammmmm

Sofie

13 Feb 2010 18:58

superfina bilder av en superduktig fotograf. Kram Fia

Kommentera

Publiceras ej