Vad hände?

4kommentarer

Kan ni förstå att det redan är den andra augusti idag. Jag kan inte riktigt fatta hur det gick till, det var ju nyss den förste juni. Hann att fundera en del på detta inatt då jag jobbade, inte för att det förändra något precis.
Men jag hoppas att vi har massor av fina underbara kvällar kvar.
Tröstar jag mig med!


När ens egna blommor redan är fotograferade så kan man smyga runt i andras trädgårdar.


Där kan man även finna kärleken :-)

Vädergudarna är på min sida idag!
:-)Skönt att sova när det regnar ute:-)

Puss och kram

4 kommentarer

Ailas

02 Aug 2010 13:33

Jag vill också tro att det finns både fina dagar som kvällar kvar! Idag har det dock varit disigt här, det har dessutom duggat... men jag undrar om det inte börjar klarna upp nu. Kanske blir det lite trädgård även idag.



Passade på att besöka biblioteket på förmiddagen. Därtill var det precis lagom väder.



Kram

mimmione

02 Aug 2010 16:21

Yes nu är det vardag igen huset är nästan tomt min gubbe och min dotter jobbar, så kan sitta utan att ha dåligt samvete vid datorn en stund

AnnaKK

02 Aug 2010 21:48

Tiden går alltid fort, och på sommaren går den alldeles för fort! :-/ Lite läskigt faktiskt - ett år är ju ingenting (nästan)!? Men dagarna känns tack och lov ungefär lika långa nu för tiden som förr när man var yngre, så det gäller väl helt enkelt att göra det bästa möjliga av varje ny sådan! :-)

Marie-Louise

02 Aug 2010 23:52

Ja tiden går alldeles för fort, nyss var det försommar. Vilket härligt träd du hittat, riktigt omslingrande.

Kommentera

Publiceras ej