Spelarfruvåffelbjudning

1kommentarer

I kväll träffades vi på  finaste IP för att göra våfflor till våra grabbar. Vi tänkte ladda upp dem lite extra inför kommande match som spelas i morgon på hemmaplan. Vi träffades i god tid för att hinna göra smet och ställa fram lite bord. Sedan var det bara att fram med våffeljärnen två dubbeljärn och två enkla för att det skulle gå smidigt och lätt. Men när vi satte våra våffeljärn på uppvärmning så gick proppen, mitt fungerade inte ens. Jag upptäckte att en kabel hade bränts av så det var bara till att fram med skruvmejsel för att fixa. Efter lite pyssel med det hela så blev det våfflor och det gillades av alla. Vi sa inget om att smeten var laddad med extra energi inför morgondagen, de får de upptäcka själva.


Nu fungerar mitt gamla våffeljärn igen


Mumsimumsmums

Jag fick lite extra energi av de goda våfflorna eller kan beror på det trevliga umgänget :-)

Nattinatti!
:-)

1 kommentarer

Ailas

24 Aug 2010 23:19

Gissa vad jag ska äta i morgon?



Bestämde det nyss... "på förekommen anledning"

Ska bli gott, med sommarens sylt till.

Hade jag inte varit så mätt, så hade jag nog satt i gång NU!



Tack för påminnelsen. Kram

Kommentera

Publiceras ej