Semesterjobb

6kommentarer

När man har semester så kan man ta och jobba lite för att fundera på vad man ska göra då man är ledig. Så när det krisade på jobbet så passade jag på att göra ett besök för en natt.
Lördagen innehöll härlig sovmorgon, trevlig frukost, lördagsgodis och så fotbollskollande.
Det blev förlust för våra grönvita grabbar, men Nikon var med och bilder blev det.




Kolla bollen med ben och huvud :-), inte konstigt det var svårt att få in den i mål ;-)


Kan nästan tro att det fanns vingar på den också, eller på sonen :-)



Några timmar i sängen nu,
så man blir redo för nya
upptåg.

Då börjar min semester,
IGEN!
Regn i Karlskrona!

:-)

6 kommentarer

AnnaKK

15 Aug 2010 11:11

Flinar gott åt bollen med huvud och ben! Älskar den typen av spontana "stolpskotts-foton"!! :-D



Att varva semestern med lite arbete är faktiskt inte alls dumt! Man kommer alltid på något trevligt då som man kan göra på sin lediga dag sen, och man hamnar inte lika lätt i det där slöa semester-degandet där allt skjuts upp till en annan dag.



Ailas

15 Aug 2010 11:38

Minns en chef jag hade en gång, på tiden innan jag blev lärare... Han kom titt som tätt upp på kontoret även under semestern och vi brukade säga att semester hade han när han hade fritidsskjortan på...



Roliga bollbilder! Du hade då lyckats fånga ögonblicket.

Marie-Louise

15 Aug 2010 16:04

Vad härligt det är med bilder "i farten". Jag har någon sådan inställning på min nya kamera så jag kan ta kort på folk "i farten" så jag ska bara ur och öva lite nu :)

Per-Anders

15 Aug 2010 21:43

Snygga actionbilder!

mimmione

15 Aug 2010 21:54

du är bra på att ta fotbollsbilder och fånga allt i farten, du får extra knecka som idrottsfotograf

soffiepropp

15 Aug 2010 22:34

bra fotbollsbilder,

Kommentera

Publiceras ej