Måste rusa

3kommentarer

Te och mackor medan jag betalade räkningarna, alltid lika skönt när de är betalda och när mackorna är på plats. Så blev jag sugen på ett litet inlägg innan jag ska till jobbet. Nu är ordningen återställd och semestern är över. I morgon är det fotboll igen, eftersom vi ska köra till Gröna Vallen som ligger i Hörviken så blir det bara några timmar på kudden innan vi drar iväg. Men det är så kul med fotboll så jag lämnar gärna sängen några timmar innan för att få se de grönvita kämpa på planen. Hoppas att det blir bra väder.

:-) Hoppas även att vi vinner i morgon :-)


Pappa och jag körde en liten rund i gårkväll när vi var på Öland. Solen gick ned så fint bakom den gamla ruinen.

Jobbet väntar!
Mys och pys på er alla som är lediga :-)

3 kommentarer

Ailas

27 Aug 2010 21:25

Räkningarna ja... jag betalade dem igår. Morrade lite, som vanligt. Det brukar dock inte hjälpa, det är bara att betala!



Klart att ni vinner, igen. Har inte jag haft rätt varje gång? ;)



Häftig bild du hade i inlägget!



Sitter och spelar dataspel, fy vilken nörd jag är.



Hoppas att du får en lagom lugn natt och slipper stressa.



Kram

soffie

27 Aug 2010 22:30

håller tummarna för vinst imorrn,

har med betalat räkningarna och visst är det gött att ha det avklarat,tänk om man slapp betala räkningarna åtmisntonde en månad om året:)

ha en toppenhelg och ååå va vacker bild

Marie-Louise

28 Aug 2010 12:24

Vilken underbart fin bild :)

Kommentera

Publiceras ej