Lånad lista

1kommentarer

Hittade en lista hos Världens bästa Sara som hon i sin tur lånat av Petra, så lånar jag den en liten stund.
Hoppas jag är förlåten!!?

Du heter: Lotta Eva L-L
Smeknamn: Lottis

Låt som när du är ledsen sörjer till: Lars Winnerbäck och miss Li när de sjunger "Om du lämnar mig nu"

Beroende av: Att få höra av mina barn och ömhet

Vad tror folk om dig? Jag får fråga någon som vet bättre än jag.....
Stämmer det? Om det är något bra så hoppas jag att det stämmer.
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är mångsidig, kan lite om mycket.
Hur imponerar man på dig? Håller det man lovar.
Brukar du skratta för dig själv? Jag kan skratta så tårarna rinner, bara jag tänker på alla tokigheter.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Tusen tack! :-)

Var bor du? Lite på Öland och lite i Karlskrona kommun

Trivs du där? Oftast

Hur svarar du i mobilen? Beror vem som ringer, ibland med mitt namn eller tjena, hoho eller något annat.

Vem ringde du senast? Telefonbanken

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vilket konto vill du sätta över pengarna till...
Antal timmar sömn inatt: Några härliga för få timmar, men de jag sov gav hälsa kraft och mod :-)

Sov du ensam: Nej, hatar att sova själv.

Brukar du komma i tid: Min målsättning är att alltid försöka komma i tid, inte alltid det lyckas men oftas.
Hur känner du dig nu: Härligt pigg!

Vanligaste färg på dina kläder: Det var svårt, idag jeansfärgad kofta, svart och vitrandig tröja, svarta knälånga linnebyxor.

Vad tycker du om fötter: Mellan 0-5 år puss vänliga, 6-18 år växer för fort och det blir dyrt med alla skor, sedan kommer en period som om man glömde att det fanns fötter, sedan kommer det en period som om man bara hade fötter. Mest av allt gillar jag mina egna fötter. Skulle aldrig kunna bli fotfilare, hemska tanke...

Vad saknar du: Just nu så saknar jag inget.

Hade du en bra kväll igår: Mycket , mycket trevlig.

Favorit dryck på morgonen: Teeeeeeeeeeeeeeee, massor av te.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Aldrig i rätt tid, John Blund har en förmåga att natta alla andra före mig.

Är du blyg? Blyg är nog inte rätta ordet, men lite tillbakadragen i vissa lägen.
Sysslar du med någon idrott: Fotografera fotboll så ofta jag hinner, har alltid träningsvärk efter alla matcher så det måste vara bra träning.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Oh ja, det gör jag! När jag såg mina barn första gången så gjorde hjärtat dubbelvolter och min kärlek till dem bara växer.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Flörta med den sura kassörskan på coop

Är du nöjd med ditt liv: Det finns saker att ta tag i och det jobbar jag på. Men en sak vet jag och det är att det kommer att bli mycket bra.

Är du bortskämd: Nej inte det minsta.
Vad gör du i morgon: Sätter mig på busen och åker till Boris lilla butik och sedan så går jag omkring där hela dagen. Härligt!
Vad är det värsta du vet? Orättvisor, falska människor och maktgiriga.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Det har jag och det finns plats för flera.
Vad är det finaste du fått? Kramar och när någon säger "Älskar dig".
En speciell dag du minns: Det finns många som när barnen kommit till världen, men om jag nu ska välja en så var det när min äldsta son legat i koma vid sju veckors ålder och alla läkare sa att livet var slut när han någon timme senare öppnade sina ögon och återvände till mig. Jag har varit så tacksam över detta, så många gånger. Har även varit en tröst när andra jobbiga saker inträffat i mitt liv.
Du samlar på: Jag samlar på hundar, porslin, glas och av andra olika material. Har ca 170 st just nu, nerpackade, men hoppas att jag snart kan sätta de i ett vackert skåp igen.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen, går en låååååååååååååång runda i skogen, medan jag hoppas på att någon ringer mig.
När grät du senast: För några månader sedan, händer inte så ofta men ibland så kan livet vara lite förmycket på.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Ge lite till barnen, sedan skulle vi göra en gemensam resa för vi har så roligt när vi alla träffas tillsammans. Sedan skulle jag gör iordning loftet på stugan och så köpa några nya frukträd. En kamera till hade varit trevligt.
Vill du gifta dig: Det hade varit mycket trevligt :-)
Vill du ha barn: Har fyra härliga underbara barn.

Är du musikalisk? Kan spela lite piano

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten, kan ibland bli sjukt sugen på Fanta

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja de har bott tillsammans i 55 år.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jag önksar att jag kunde skriva att det aldrig har hänt.  Men det har hänt många gånger...

Biter du på naglarna: Händer ibland, men ingen gnagare som jag var förut.

 

:-)

 

 

 

1 kommentarer

SweGizmo

19 Aug 2010 23:15

:D

Kommentera

Publiceras ej