Hinner inte med

1kommentarer

Från att uppleva varma sköna jobbnätter så småspringer man nu för att inte frysa fast på stället. En natt då vi jobbade i helgen var det endast 4,5 grader. Förra veckan då vi jobbade hade vi 20 grader, kortärmat och bara ben. Nu är det ju nästan dunjacka på. Det är inte bara temperaturen som är svår att ställa in sig på utan även de mörka kvällarna. Halv nio i kväll var det så mörkt ute att jag inte såg handen framför mig. Jag förstår inte vad som händer jag hinner inte med att ställa om mig till höst, redan nu. Jag har ju massor av sommar lust-känsla kvar i min kropp och det kan inte vara bra att inte få utlopp för den.




Öland bjuder på en underbar himmel ikväll

Sista måndagen denna månaden är snart till ända!

:-)

1 kommentarer

Selma

31 Aug 2010 09:31

Som vanligt tycker jag att sommaren har gått på tok för fort i år igen.

Kommentera

Publiceras ej