Fotbollskväll i Asarum

4kommentarer

Efter en dag med skrapning, mögeltvätt och en (två) fika med goda frallor i sköna solen på stolen, så blev det en liten tripp till Asarum för att kolla boll. Våra grönvita skulle möta Asarum borta. Innan fotbollen körde vi inom Hasslödoppet för att äta pizza. Just nu känner jag det som om jag inte kommer att äta pizza mer i år. Hoppas jag känner så om ett par veckor också. Två stora koppar med te när jag kom hem smakde underbart i alla fall. Fotboll var det ju, tillbaka till ruta ett. Efter första halvlek så stegade killarna ut från planen i ledning efter ett snyggt mål av sonen Dennis. En liten bristning eller sträckning på baksidan av låret gjorde att han inte kunde spela andra halvlek.
Med tunga steg vandrade vi sedan hemåt lite smått frusna och hängiga efter en förlust med 4-1.
Men, nu så blir det nya tag och att se nya möjligheter inför kommande match som är på söndag.
Lite bilder naturligtvis!


5 Asarumspelare på ett och samma ställe för att hålla koll på Dennis


Det gäller att kunna springa fort för att bli av med dem


MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLLLLLLLLLLLLL


Härligt!

Det som kommer från hjärtat,
går till hjärtat.

:-)

4 kommentarer

Ailas

05 Aug 2010 09:33

Känner inte heller något pizzasug och får hoppas att det fortsätter så.



Nästa gång kommer laget att vinna, särskilt om Dennis är återställd... vilket jag hoppas!



Hoppas även att morgonens skönväder får fortsätta dagen ut, alldeles oavsett vad SMHI säger.

mimmione

05 Aug 2010 17:06

oj vad många pojkar på en och samma bild, hoppas det onda går över så han kan göra mål nästa match

Marie-Louise

05 Aug 2010 20:22

Oj inget pizza sug....det har jag. Ska nog "unna" mig en pizza i helgen :)

SOFFIE

05 Aug 2010 21:39

men va synd om han att han fick en sträckning hoppas han kan spela nästa match,det är roligt att kolla fotboll när man känner dem som spelar!

Kommentera

Publiceras ej