Vilket herrans liv

1kommentarer

Jag tror bestämt att fåglarna har fått pippi. Tog en liten runda med Gozzi tidigt idag på morgonen och fåglarna var som om de fått i sig alldeles för mycket sångfrö. Kan det vara hampafröna som de ätit under vintern som nu visar sig i form att galet sjungande. Tänk om det beror på helt andra saker som abstinens tex, tänk om vinterns rus nu börjar gå ur deras kroppar och av smärta sjunger de att jag ska fram med mera frö.
Kan ju bero på våren med naturligtvis!
Nog om de galna fåglarna!

Idag är det fredag och vi är många som längtat efter just denna fredagen. För ikväll ska våra grabbar spela på Rosenholm kl 19.00 mot Mörrum.
Kameran har nyladdat batteri, jag har sjungit upp mig, Gozzi har vässat klorna och tummarna kommer att hållas under hela dagen.


Min snabbe favoritspelare kommer inta att vara med på några matcher eftersom han är skadad.

Om ni grabbar lovar att göra ert så lovar vi att göra vårt för att ni ska ta hem denna seger ikväll.
Ni är bäst!

Då ses vi på Rosenholm ikväll!
:-)

1 kommentarer

Edinskan

09 Apr 2010 13:10

jajamen,det gör vi! o som vi ska heja,det ska höras i hela kommunen...

Kommentera

Publiceras ej