Tro det eller ej!!!!!

1kommentarer

Hela veckan har jag varit så godissugen, har nästan tänkt att avbryta mitt nyårslöfte hur många gånger som helst denna veckan. Men jag har hela tiden tänkt det är snart lördag, snart lördag, ja det är snart lördag. Men vad händer när det väl blev lördag, jag glömmer att köpa lördagsgodis. Jag har inte ätit en endaste liten futtig bit idag. Jag som nästa i detalj hade planerat vad min gottepåse skulle innehålla. Salta grodor, center, sura flaskor, fillidutter, sockerbitar, chokladdoppade majs vad-de-nu-heter??? och så massor av heta läppar.
Men jag tror att jag vet, eller jag VET varför jag glömde bort att köpa godis, spelarfruarna har haft ett års fest. Vilket härligt gäng som man fått äran att lära känna.
Det är ingen mening att jag försöker återberätta något som måste upplevas.
Här kommer några foton som får stå för innehållet i kvällens härliga, underbara och trevliga fest.


Kvällens första bild som jag kallar "jag har inte druckit" för fotografen var körbar hela kvällen.


Så har vi fått blommor....


...och vi käkade jättegod spelarfrutårta..


...alla var inte nyktra....


..vår nya maskot...undrar om "Hulken" blir ett bra namn?

Tack underbara spelarfruar, tack alla goa Trionkillar och tack alla andra för en mycket trevlig kväll.
Tack för alla goa skratt!

:-)

1 kommentarer

emmie

12 Apr 2010 12:40

kul att det var lyckat =) kraam

Kommentera

Publiceras ej