Sjuka barnbarn

1kommentarer

När sonen fick rycka in för att jobba så får farmor passa sjuka barnbarn. Kevin blev sjuk redan i förgår med hosta och feber, så igår blev det en dag i soffan för honom. Natten som gått har han hostat och varit varm som en braskarmin. Lustigt nog vakande han idag med endast lite feber och från att ha hostat vid varje andetag så mår han mycket bättre idag. Linnea var me lite hängig igår, kan ju varit för att lillebror var sjuk (ingen att bråka med).  Så det blir inget eldande av något ris idag heller. Det får bli till att fixa lite inne i stället. Ska iväg till jobbet så fort Jimmie kommer hem, har lite som ligger efter som måste fixas. Min fot mår mycket bättre så om någon dag ska Gozzi få sina rundor igen som vanligt. Jimmie steg upp tidigare idag så att han kunde gå med Gozzi innan han åkte till jobbet. Nu har jag suttit en stund med mina bilder och då hittade jag en kul bild på Gozzi och Fjordor när de sitter modeller vid fiskesjön. Ingen fokus på fotografen här inte.


Olika raser med olika intressen.

Nu har jag tänk byta design på min blogg igen, kan inte bestämma mig. Men nu så tror jag att det får bli den här ett tag, hoppas det i alla fall. Gillade blommorna på den som jag hade nu sist, men den var för mycket med färgerna. Nu så har jag hittat en som är lite mera mjuk. Saknar det gråa och svarta från min första men jag ville  ju ha "lite" förändring.

Vi provar får vi se!
:-)

1 kommentarer

2barnspappan

18 Apr 2010 19:49

Har går det undan och byts design mest hela tidn märker jag! =)

Gud vilken härlig bild!

Kommentera

Publiceras ej