Regn, snö, regn.....

2kommentarer

.....avslutades med med blå himmel och solsken. Men jag skulle ju ändå städa också så det gjorde inte så mycket att det regnade i em. Jag är mycket bättre i min fot nu, kunde gå nästan ner till havet i kvällssolen. Vågade inte fresta på med att gå hela vägen för jag hade foppa på, foten är omlindad och då kan jag inte ha några andra skor. Jag hoppas på fint väder i morgon, då kan jag ta cyklen ner för gozzi kan ju springa lös, tänkte jag skulle ta med Nikon och fota lite. Det är så underbart ljus på morgonen ska bara se till att komma upp i tid, lika bra att ställa klockan.


Massor av påskliljor både där det ska och inte ska

Nu blir det till att ut med lurvetass för sista gången ikväll. Sedan blir det tv och en god kopp te innan jag ska ligga sked med John Blund.

Sov så gott!

:-)

2 kommentarer

Emmie

21 Apr 2010 22:38

åh vad fint du har fått det här i din blogg! verkligen superbra. förstår att du blev nöjd:D vi kan höras på telefon imon, va ju evigheeeeter sen sist. kraaaam

2barnspappan

22 Apr 2010 13:24

Hoppas ni har bättre väder än vad det är här!

Snö/regn/slask... Inget kul alls! =(

Kommentera

Publiceras ej