Kunde inte låta bli!!!!

2kommentarer

När jag kom hem från jobbet och skulle ta en runda med lurvetass så smög jag med mig Nikon, kunde inte missa det fina morgonljuset.


Det har varit fem minus på sina ställen inatt.


Huset speglar sig i den del av vattnet som inte var täckt med is


Mycket vatten i Lyckebyån.


Helt stilla ute under vår lilla morgon promenad. Det var bara lite kallt om benen eftersom lånkallingarna åkte av förra helgen,  det ångrade jag inatt. Tror just nu att jag aldrig mera kommer att få upp värmen. Det blir dubbla täcken och tre filtar nu när John Blund väntar.
Undrar om han är bra på att värma också den där John Blund?

Det kommer att bli en härligt strålande dag!

:-)

2 kommentarer

M

03 Apr 2010 09:08

Tack vad glad jag blir! Förhoppningsvis gör jag det :) Kram

SHORTY

04 Apr 2010 11:22

riktigt cool bild, i mitten!

Kommentera

Publiceras ej