Köldskador

0kommentarer

Trion förlorade idag mot Sillhövda med 3 mål i baken. När först halvlek var över stod det 0-0 och jag hoppades på att killarna laddade för att hålla nollan nästa halvlek också. Men efter två snabba mål av motståndarna så blev de lite låga. Det var så kallt att jag trodde jag skulle frysa sönder, det var så kallt att jag inte kände min onda tå eller främre fotblad som nästan är halvt bortdomnad. Jag lindade foten rätt så hårt innan jag åkte hemmifrån så att den inte skulle svullna mera när jag skulle stå stilla så länge.
Nu så har jag fixat lite med bilderna från dagens match och gör så gott jag kan med att försöka få upp värmen. Efter en kanna te så ska jag nog återfå mina 37 grader.


Dagens lirare


Väldigt nära


Många närkamper blev det i dagens match

Oj då, är klockan så mycket!

:-)

Kommentera

Publiceras ej