Kan man vara annat än nöjd?????

4kommentarer


Väldens bästa Sara har med sina magiska fingrar gjort det för mig omöjliga möjlig. Helt utan min hjälp har hon gjort min blogg bättre än vad jag kunde tänka mig att den skulle kunna bli
och jag är så nöjd och stolt över detta fina arbete.
Tack så jättemycket!

Ni som brukar kika in här hos mig har nog sett att min blogg ändrat utseende några gånger den senaste veckan. Så blir det när man tycker det ska bli kul att ändra lite men så blir man ändå inte nöjd. Var det inte det ena som inte kändes bra så var det något annat. Man har en bild i huvudet hur man vill att de ska vara men så blir det inte så som man tänkt sig, kan man inte så är det inte lätt att göra något eget och personligt.

Men min kära svärdotter hon kan!





Jag kommer nog att sova uppkopplad i natt så att jag är säker på att min blogg inte förvinner.

Tusen tack för hjälpen!

:-)

4 kommentarer

supermom

21 Apr 2010 00:39

Det var ju smart! Ska se om jag har kvar kvittot (för det behöver man väl eller?) för det är bara tre veckor sen jag köpte de skor som nu är helt trasiga.



Hoppas allt är bra med er! :)

Sara

21 Apr 2010 10:24

hihi, nöjet var helt på min sida! :)

Annelie m fam

21 Apr 2010 11:24

Den är riktigt snygg passar perfekt så nu får du verkligen inte byta!! Duktig du är Sara, du kanske kan klura på en till mig med =)Kraaam

Malin

21 Apr 2010 13:14

Oj va fint det va här :)

Kommentera

Publiceras ej