Godis är jättegott

0kommentarer

Sedan nyåret har jag ju bara ätit godis på lördagar. Det tycker jag har varit mycket bra eftersom jag är en gottegris, även om jag varit jättesugen på torsdagen så har det inte varit värre än att det gått att vänta tills lördagen. Jag brukar aldrig vara sugen på en söndag för då är jag så trött på godis efter lördagens frosseri att godis inte är det först jag tänker på utan snarare tvärt om. Men idag är jag så godissugan att jag skulle kunna äta upp vad som tror jag. Felet är att på jobbet låg ett godisägg med just godisägg i, de var så goda så att när jag tänker på de små läckeräggen så vattnas det i munnen och jag får svälja hur många gånger som.
Det är så jobbigt,
vill ha godis nu, nu, nu, nu.......


Annelies goda kladdkaka med björnbär och grädde skulle smakat gott nu.

Jag går en runda med Gozzi så går nog gottesuget över.
Hoppas jag!

Och för er som brukar tycka att
"är det redan söndag"
kan nu luta er tillbaka i soffan
och
njuta av ännu en ledig dag i morgon.

:-)

Kommentera

Publiceras ej