Etta med pinne

0kommentarer

Medan jag fikade ute i vårsolen som råkade titta fram ca 15 min så passade jag på att se om det flyttat in någon i ettan som vi hyr ut. Men ännu så länge är den ledig.
Får nog sänka hyran :)


Ingen liten pippi här inte

Gozzi och jag är så duktiga, jag sågar och Gozzi jagar grannens katt. Jag har ju hundratals kejsarkronor som växer mot stenmuren som vi inte sett nu på några år eftersom det vuxit upp en massa sly och annat snårigt. Men det har jag fixat idag, fick ta resten med handsågen eftertsom jag råkade köra i en sten med kedjan. Pappa ringde bara en stund innan för att höra vad jag gjorde och då frågade han just om kedjan var vass. Men pappsen fixar det tills nästa gång jag ska hit. Pappa kan :-)


Kejsarkronor


Grannens katt som Gozzi så galant satte sprätt på

Nu ska vi ut i det fina vädret igen, men det gäller att skynda för det är mulet med regnmoln i väster.

:-)

Kommentera

Publiceras ej