Vilket höstväder

0kommentarer

Med möda så steg jag upp från den goa sängvärmen idag. Kunde legat kvar många timmar, dragit täcket över huvudet som om det hade varit mitt i natten och det var helt naturligt att ligga kvar. Men nu var det så att Gozzi ville ut och kissa alla träd innan alla andra hanhundar varit där. SOLEN VAR JU FRAMME i hans och verklighetens värld, men inte i min för där ösregnade det. Han fick sin vilja igenom, så jag tog med mig Nikon och då blev jag lite piggare.


Dagens guldstjärna får de hundägare som plockar upp efter sin lilla voffsing


Vilken underbart väder ute, varmt och soligt. I rabatterna står rosorna och njuter av strålarna.


En ros till dig min kära


När jag kom hem så satte jag fram frukost och så kollade jag på lite bilder som jag tagit innan. Nu så blir det att fixa till sig så gott det går med de förutsättningar som finns, innan mötet väntar.



Ha en bra fortsättning på dagen,
så hörs vi senare ikväll,
med nya bilder från soldagen i oktober.

:-))

Kommentera

Publiceras ej