Var det inte måndag igår?

0kommentarer

Någon frågade vilken dag det var idag, "tisdag" sa jag. Innan jag hunnit säga mera så började min stackars hjärna som redan jobbade på högtryck fundera över hur det kunde vara tisdag eftersom jag jobbade onsdag och torsdag natt denna veckan. En natt var ju redan färdig jobbad...???? Oj, vad jobbigt det blev. Men jag var ju helt säker på att det var måndag igår. Men var fanns då tisdag och onsadg?? Jobbigt!!
Men en sak är jag säker på, att det varit lustigt väder idag, orkan blandat med hagel och regn och så en kvart senare, solsken från en klarblå himmel. Vädret liknar lite av mitt liv stundtals. Men det säga ju att efter regn kommer alltid solsken och det har det tydligt visat idag och även i mitt liv. Nu är det bara en liten, liten stund till så är man på jobbet igen. Vet inte om det är mulet eller solsken, men eftersom jag trivs med mitt nattjobb så är det nog mest stjärnklart. Ska bara bli lite, lite, lite bättre på att sova när jag jobbat klart. LOVAR! Skicka nu inga arga sms jag ska bli så duktig på att sova så ni vet inte.....:-]

I morgon är det fredag och om jag har turen med mig så blir det en runda till Öland. Eller?



Allt är inte guld som glimmar

Ha en trevlig kväll mina kära läsare.

:-))

Kommentera

Publiceras ej