Sol igår, regn idag

0kommentarer

Om nu vädret håller i sig som det varit nu några dagar så bör det bli vackert väder på lördag. För i lördags var det regn, söndag fint, måndag regn, tisdag solsken, idag busväder..... och så då vackert på lördag. Men det får gärna vara fint hela helgen för min del. Hoppas hoppas.....
Sitter och njuter av den underbara ledigheten jag har framför mig. Ledig till nästa fredag, nästan som en hel evighet. Ska bara på ett litet jobbmöte innan ledigheten börjar. Men ett litet möte är ju nästan som semester, så det räknas inte. Tänk så mycket som man kan hinna på alla dessa timmar. Men nu så ska jag börja min ledighet med att vila så att jag inte får arga sms. :-))

Funderar på att prova ett gamalt sömntrick från "huskurboken". Det var ju lite att välja på, som tex humle under kudden, sömndrycker, räkna får, örtteer, motion och sex, zonterapi, varmt bad. Det blir nog att räkna får.......




:-))


Kommentera

Publiceras ej