Pinsamt

0kommentarer

Ibland händer det saker som man vill ha ogjorda. Tänker på tjejen som kom ut från toaletten på flygplatsen. Snygg tjej med fina kläder som satt hur snyggt som helst på en välsvarvad kropp. Det var bara en liten detalj som störde det hela. Toalettpappret som hängde ut där bak från kjolen. Hon hade inte bara kissat!!!! Funderar på om jag skulle ha sagt något till henne om vi befunnit oss på samma flygplats. Jag hade blivit glad om någon sagt till mig, "ursäkta mig,  med du har ett toapapper hängade där bak, för resten äter du järntabletter". Eller?
Det konstiga är att enligt studier så är det just på flygplats sådana här händelser inträffar. Man kan ju undra varför.

Igår så var jag på apoteket för att hämta ut lite piller åt pappa. I kassan satt en tjej som inte var medveten om vad hon hade i håret. TANDKRÄM. Men jag valde att inget säga för jag tyckte att hon var så stroppig, så jag tänkte att då kan hon sitta där med klet i håret.

En kompis till mig kom till sitt jobb med nattlinnet på sig under kappan. Hade det varit jag så hade det ju inte gjort något eftersom jag jobbar på natten och då är det ju mera vanligt med nattlinne.

Säkert har jag förträngt de händelser jag självråkat ut för eftersom jag inte kommer på några. (lite svårt att skriva med fingrarana i kors).

Du då?
Vad har du för roliga tokigheter som
du råkat ut för?



Kommentera

Publiceras ej