Fredagsmys

1kommentarer

Fredagsmyset med W började med frukost och eftersom jag planerade att hinna med att träffa Annelie innan hon åkte till jobbet så fick jag ställa klockan. Tidig morgon är ju inte min tid, men eftersom det skulle bli W-gos så hoppade jag ur sängen med ett skutt. När Annelie hade kört till jobbet så gick W och jag ut för att mata hästarna med bröd och äppel. W är så duktig, men oj va sur han blev på Gozzi när brödbiten höll på att hamna i Gozzigapet. W vänder sig om i blixtens hastighet och spänner ögonen i Gozzi, jag lovar, han rörde inte brödet.


Gozzi är sugen på ett smakprov

Efter matning och mockning gick vi en långrunda med vagnen, W hade varit lite febrig så jag ville inte trötta ut honom. På väg hem stannade vi till och tränade Gozzi på fältet. Det såg jättekul ut när Gozzi smög runt på ängen som om han var rädd för att väcka någon.


Gozzi väntar på att få sök igenom fältet (trodde jag)


Gozzi stod mest och spanade i stället för att söka av fältet


Gullunge


Smyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyga

Medan W och jag grejade med vårt så snickrade Andreas. Snart är det färdigt och W kan flytta in i sitt nya rum.
Tack för en trevlig dag!

:-))

1 kommentarer

Fia

01 Nov 2009 09:15

Mys med bubben en heldag, mmmm

Gozzi fortstätter sitt smygande, hihi.

Ha en skön söndag, Kram Fia

Kommentera

Publiceras ej