Bara tisdag!

1kommentarer

Tisdagar är underbara dagar, alla tisdagar är underbara i mitt liv. Vissa tisdagar är jag ledig ytterligare två nätter, hur bra som helst. Andra tisdagar har jag bara en jobbnatt kvar av tre, också väldigt härligt. Så finns det ju tisdagar då jag vet att jag bara har två jobbnätter framför mig och två jobbnätter går ju jättefort. Eller hur? Så jag tror att nästa almanacka jag ska köpa, ska bara innehålla tisdagar och så de fredag och lördagsnätter som jag är ledig, naturligtvis.


En kvällsbild av klockstapeltornet

Nu ska jag kolla på fotbollsbilder, ska ställa klockan så att jag inte sitter uppe halva natten igen. Det är lätt att bli fast kan jag lova.

Pusse och krame hälsar
:-))

1 kommentarer

Anonym

14 Oct 2009 16:20

ja men ställa klockan va ju en bra idé. jag har också en förmåga av att alltid "råka" stanna uppe lite för länge pga datorn..

Kommentera

Publiceras ej