Strandpromenad

1kommentarer

Grannen tittade på mig lite konstigt idag när vi möttes då jag skulle gå en runda med Gozzi när jag vaknat. Klockan var ju halv två och jag såg nog rätt så yrvaken ut, " man kan lika bra sova i detta skitvädret" var hans kommentar. "Det är ingen skillnad om man är uppe på natten eller dagen" sa jag som svar. "Jaha, du har jobbat inatt" sa han och log. Kul!
När vi ändå var på ett litet uppdrag idag, så passade Gozzi och jag på att gå en runda, Nikon var också med som tur var för det var så vackert där vi var. Kan ni tänka er att jag har sett solen. Det är sant, jag ljuger inte. Men den var borta lika fort som den kom. Men nu vet jag att den finns där, trotts att jag inte kan se solen hela tiden.
Så har jag köpt lite garn och en borste till Gozzi som han gillade jättemycket. Kontentan av den bosten är att jag inte behöver skaffa en hund till, nu har jag två. Gozzi är klonad.

Så lite bilder från dagen.











Nu ska jag dricka en kopp te och kolla lite på tv innan jag ska gå ut med Gozzi, sedan är det jobbet.
Ha en skön kväll.

:-))

1 kommentarer

emmie

18 Nov 2009 07:20

fina bilder (som allti)=) JA, när blir det film egentligen?

Kommentera

Publiceras ej