Kan man äta kakor till frukost?

1kommentarer

Eftersom jag har mera ont i min arm idag, men bara när jag ska flytta den från kroppen, så tänkte jag prova det som hjälpte igår. Mintkakor från spelarfruarnas kakburk. Om ni i framtiden skulle få några krämpor så måste ni prova. Ni kommer att få tillfälle att köpa dessa läkande läckerheter på Bubbetorps julmarknad. Det är bara till att leta sig fram till spelarfruarnas lilla bord. Där kan ni då köpa dessa krispiga kakor och mycket annat.
Igår gjorde jag det.
Köpte garn, grönt och vitt. Får se vad jag kan hitta på med dessa nystan. Som tur är så går det att sticka med min onda arm eftersom jag kan ha den intill kroppen.
Nej! nu har jag inte tid längre, ska knapra kaka, dricka te och ta några varv med stickorna.



:-))

1 kommentarer

Ellinor

04 Nov 2009 14:58

Jag har lyckats trycka i mig X antal av dem goda kakorna idag!

Kommentera

Publiceras ej