Fotokurs

1kommentarer

Tänkte redan i våras att jag skulle anmäla mig till en fotokurs, men jag tyckte det var för dyrt eftersom jag bara kunde vara med sex av tio gånger. Höstens kurs kollade jag inte upp, ska jag gå vill jag gärna göra det på våren.  Men nu har jag fått blodad tand igen när jag fick låna två böcker av Sara. Jag vill ju lära mig att ratta in rätt inställningar till vårens matcher. Ju mera man kan om sin kamera gör användandet roligare och man vågar mera. När man fotografera fotbollspelare så är det ju så många faktorer som spelar in för att få bra bilder. Men det är bara till att fota på, fördelen är ju att det finns ju många bra objekt i Trionlaget.


En av Dennis bilderna som jag är mycket nöjd med

Så nu är det bara till att öva på, det finns hur mycket som helst att skruva och ratta på.


Härligt när man kan uppleva farten på en bild


Som i allt annat, övning ger färdighet.
:-))

1 kommentarer

patric

01 Dec 2009 21:04

har sett han spela ett par gånger grymt duktig..... grymt duktig :) ville bara säga de ... o nu vet du en läsare me... gillar dina bilder hej hej

Kommentera

Publiceras ej