W= spring i benen

0kommentarer

Bettan, Gozzi och jag åkte till Kalmar i söndags efter att jag sovit en stund. Hästarna behövde en ny hage, så jag packade in lite stolpar i bilen, efter som Emil var på rymmen i den gamla hagen. När jag kom fram hade Annelie maten klar, det luktade så gott, det var helt underbart att bara sätta sig för att äta. Sedan var det bara till att sätta igång med hästhagen. Vi grejade och fixade, W hjälpte till med det mesta, men ibland var han bara spårlöst försvunnen, hur kan så små ben springa så fort.

Kan bli lite tungt, men inte enligt W.



En hammare kan vara bra att ha.


Va det grejades hela tiden.

Tiden rusade ju på naturligtvis och medans mamma Annelie gick in för att fixa en kaka så gick W och jag en runda med Gozzi. Klockan hade hunnit bli pyjamas och välling dax för W så det var till att lämna resten av hagfixandet till nästa dag. W och jag skulle ju va hemma för Annelie hade planeringsdag på jobb och Andreas skulle sova efter en natt på sitt jobb. Dagis hade stäng så det passade ju bra att vi var hemma och fixade lite.


W hjälper till att plocka ur diskmaskinen.



Puss puss till er me mina godingar.

Kommentera

Publiceras ej