Fairy tale

5kommentarer

Vad tänker du på när du läser orden "Fairy tale"? Nu har jag försökt allt för att denna låt ska lämna min hjärna. Alexander Rybak har spelat med ståken rakt in i min hjärna. Jag kan vakna mitt i natten och höra honom sjunga och spela. Ja, låten var okej, men nu har jag hört den 7010 gånger. Eller kan det va så att denna låten vill säga mig något och tänker här med inte lämna min hjärna förrän jag kommit på vad. Ska nog fundera på detta medans fiolens stängars toner spelas upp för mig. Hjälp mig gärna!!!


Tänk vad lite ljus kan göra.



:-)

5 kommentarer

Malin

19 May 2009 12:28

Vilka underbara bilder du tar!!!!

Fia

19 May 2009 21:37

Med risk för tjat, men det är smällar man får ta... Ville bara återigen berömma dig för dina underbara kort, du är jätteduktig. Kram Fia

Fia

19 May 2009 21:38

Med risk för tjat, men det är smällar man får ta... Ville bara återigen berömma dig för dina underbara kort, du är jätteduktig. Kram Fia

Fia

19 May 2009 21:38

Med risk för tjat, men det är smällar man får ta... Ville bara återigen berömma dig för dina underbara kort, du är jätteduktig. Kram Fia

Bubben

20 May 2009 09:54

Mommo imorgon torsdag så kommer jag och mamma till dig till stugan på öland, men först ska vi köra förbi vindkraft verket som låter vjumvjum vjum sen kommer vi! puss puss

Kommentera

Publiceras ej