Dagens äventyr

0kommentarer

Dagen äventyr startade på BLT där jag skulle hämta informationen till de kategorierna som skulle fotograferas till fototävlingen. Tävlingsreglerna var att bilden skulle tas den 30 maj mellan 10.00 och 14.00 sedan skulle bidragen lämnas in till Photoline innan 16.00. Tre kategorier, var av en bild på ett djur på stan, inte så svårt eftersom det nästan alltid medföljer ett djur med mig. Ett självporträtt, inte heller så svår eftersom jag alltid medföjer Nikon. Den tredje och sista skulle vara en dagens bild. Så ville man ju gärna vara lite klurig me, så Emmie och jag funderade och kom på det ena efter det andra. Men till slut så bestämde jag mig för en bild som jag tycket va lite kul. Har jag tur så kanske någon av bilderna publiceras i BLT i mitten på juni.
Nedan lite bilder som jag har fångat under dagen. 


Gubben Rosenbom stod och väntade på besökare. 


Pigorna strosade runt med sin äggakorg. 


Vackra damer fanns att beskåda för de som ville.

Vi har haft en kul dag på stan Emmie och jag, många glada skratt och go fika.
En bra start inför mammadagen.
:-))


Kommentera

Publiceras ej